کیروش: انتقام گرفتن در فوتبال بی معنی است

کیروش: انتقام گرفتن در فوتبال بی معنی است




 

 


کیروش: انتقام گرفتن در فوتبال بی معنی است


تاریخ : دوشنبه ،
27 آبان 1392


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران انتقام در فوتبال را بي‌معني خواند و گفت: لغاتي مانند جنگ و دعوا کلماتي نيست که در زبان فوتبال از آن استفاده کنيم.


کارلوس کي‌روش در کنفرانس خبري پيش از ديدار لبنان و ايران گفت: پيش از هر چيز به اصحاب رسانه خوشامد مي‌گويم و خوشحالم که هم اکنون شما اينجا هستيد و من پاسخگوي سوالات شما خواهم بود.

به گزارش تسنيم،وي با ابراز رضايت از وضعيت تيم‌ ملي افزود: تيم ملي ايران همانند بازي‌هاي قبلي سعي دارد در اين بازي موفق باشد و در اين بازي مي‌خواهيم صعودمان را قطعي کنيم. مي‌دانيم بازي سختي برابر لبنان داريم اما مي‌خواهيم با پيروزي برابر اين تيم صدرنشين گروهمان شويم و به جام ملت‌ها صعود کنيم.

سرمربي تيم ملي عنوان کرد: سعي مي‌کنيم در برابر لبنان تعهد کامل خودمان را نشان دهيم و بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. از شرايط لبنان خبر داريم و وضعيت‌ آنها را کاملا مي‌دانيم.

کي‌روش در پاسخ به اين سوال که مقابل لبنان به دنبال انتقام هستيد، گفت: خير، چنين چيزي نيست. بايد بگويم لغاتي مانند جنگ و دعوا کلماتي نيست که در زبان فوتبال از آن استفاده کنيم. همه مي‌دانيم در بازي مقدماتي جام جهاني چه اتفاقي افتاد و به چه شکل تيم ايران شکست خورد. در آن بازي خودمان مقصر بوديم و شکست خورديم.

وي افزود: آن موقع در شرايط بسيار سختي قرار داشتيم و بازي قبلي مصدومان زيادي روي دست ما گذاشته و کيفيت زمين هم بسيار پائين بود اما با اين حال هيچ کدام از اينها نمي‌تواند براي شکست ما توجيه باشد. ما بايد از اين چالش‌ها براي خودمان انگيزه درست کنيم و اگر شکست خورديم کاملا خودمان مقصر بوديم. بايد بازي را از لبنان مي‌گرفتيم و اگر آنها ما را بردند ما بد کار کرديم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي با بيان اينکه در بازي فردا به دنبال انتقام نيست، خاطرنشان کرد: بايد اشاره کنم که نگرش ما به هيچ وجه گرفتن انتقام نيست و نمي‌خواهيم از اين بازي به عنوان بازي انتقامي ياد کنيم. انتقام در فوتبال وجود ندارد و اصلا چنين نگرشي در ذهن ما نيست.

کي‌روش گفت: در بازي فردا مي‌خواهيم کنترل بازي را در دست بگيريم و بايد بسيار هوشيار و جنگجو باشيم و بازي را به اين شکل کنترل کنيم. بايد عملکرد خوبي داشته باشيم تا تاکتيک‌هاي حريف را از کار بيندازيم و بازي دست ما باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که بعد از صعود به جام جهاني به بازي لبنان به چشم بازي تدارکاتي نيز نگاه مي‌کند يا نه، اظهار داشت: همانطور که مي‌دانيد از بين 4 تيم صعود کننده آسيايي به جام جهاني 3 تيم ژاپن، استراليا و کره‌جنوبي به صورت مستقيم به جام ملت‌ها صعود کردند و در بازي‌هاي مقدماتي شرکت نمي‌کنند اما من متوجه اين موضوع نمي‌شوم که به چه دليل ايران نبايد از اين فرصت استفاده کند و به نظرم اين نگرش غلطي است.

سرمربي تيم ملي فوتبال با اشاره به تعداد سهميه‌هاي آسيا در جام جهاني و اينکه ايران بايد برنامه‌هاي آماده‌سازي جهت حضور در جام جهاني را همزمان با مسابقات جام ملت‌هاي آسيا انجام دهد تاکيد کرد: شرايط ساده و شفاف است. ما اکنون ديدارهاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا را داريم و تمام تمرکز ما بر روي اين بازي است. ما نمي‌توانيم همزمان روي دو هدف مشترک تمرکز کنيم.

کي‌روش خاطرنشان کرد: اکنون با تمام تعهد و تمرکز به بازي با لبنان فکر مي‌کنيم و تلاش مي‌کنيم بهترين عملکرد را مقابل لبنان داشته باشيم.

وي درباره شرايط تيم ايران براي بازي با لبنان تصريح کرد: شرايط خوب و راحتي داريم. فردا شايد به يکي، دو بازيکن جوان فرصت دهيم تا طراوت تازه‌اي به تيم بدهند.

سرمربي تيم ملي فوتبال درباره اينکه گفته مي‌شود وي اعلام کرده تيم ملي لبنان ضعيف شده است، گفت: من چنين چيزي را درباره لبنان نگفتم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل